Sunday, March 9, 2008

lamanya tak sentuh

akhirnya tebuka jua hati nak sambung blog ni..lama dah perap...sebelum tu aku harap rakan2 sume menghadiahkan al-fatihah kepada allahyarhamah bonda ku yang telah kembali kerahmatullah pada 25 januari 2008 yang lalu.kebetulan hari tersebut adalah hari yang ingin ku pulang kerumah tapi apakan daya tak sempat kerana perjalanan dari parit buntar ke johor memakan masa selama hampir 9 jam...tapi aku bersyukur kerana sempat berbual melaui telefon pada malam sebelumnya,,,,,so far aku takde masalah dengan arwah ibuku kerana aku adalah anak yng paling manja...dah besar pun tdo sesama....apapun hatiku tenang kembali kini......cume sayangnya pada konvokesyen nanti aku cume bertemankan papa dan ahli keluarga lain..mesti ibuku gembira kerana aku telah berjaya kelak....harini adalah hari ahad,semalam mengundi..aku tak gi ssbb ada test isnin ini.so harapan agar berjaya menjawap soklan test thermodynamik....huhuh ganbarre,,,

No comments: